ZWROT
Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki aby dokonać zwrotu towaru. Zgodnie z polskim prawem zwrotowi mogą podlegać towary w stanie niezmienionym. Przymierzanie nie powoduje naruszenia stanu towaru.
Prosimy zadbać o bezpieczeństwo przesyłki, tak aby nie uszkodziła się w transporcie – oryginalne opakowanie dobrze spełnia tę rolę. Aby dopełnić formalności należy do przesyłki załączyć wypełniony formularz Wymiany/Zwrotu, który jest przesyłany wraz z towarem oraz oryginał rachunku.
Pamiętaj aby zaznaczyć opcję ZWROT i koniecznie podpisz się.
Pieniądze zwracane są na podany nr rachunku w ciągu 5 dni roboczych.
Regulamin opisuje pełną procedurę zwrotów i wyłącznie jego treść jest obowiązująca i wiążąca.
Wysyłkę prosimy kierować na adres:
        RITA CARO – zwroty, ul. Lęborska 42a, 83-340 Sierakowice
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i poprzez Paczkomaty InPost, pod podanym adresem nie ma możliwości osobistego zwrotu lub wymiany.

REKLAMACJA
Na wszystkie zakupione towary przysługują tobie uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową (przeczytaj Regulamin).
Postępowanie reklamacyjne nie pokrywa się z możliwością zwrotu bez podania przyczyny. Jest to zupełnie inna procedura (przeczytaj o Zwrocie towaru powyżej lub w Regulaminie)
Reklamacja Krok po kroku:
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij zgodnie z instrukcją Formularz Reklamacji. Pamiętaj o podpisaniu się i dobrym opisaniu przyczyn reklamacji – ułatwi i skróci to całą procedurę.
2. Wyślij wypełniony formularz oraz reklamowany towar na adres:
Rita Caro – Reklamacje
ul. Lęborska 42a, 83-340 Sierakowice
Dla przyspieszenia procedury możesz wysłać formularz również mailem, ale prawomocny jest tylko formularz oryginalny, przesłany pocztą tradycyjną wraz z towarem.
Pamiętaj także o dobrym zabezpieczeniu przesyłki. Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem ani do Paczkomatu, gdyż nie mamy możliwości odbioru takiej przesyłki. Nie mamy także możliwości przyjęcia reklamacji osobiście.
3. W ciągu 14 dni od odbioru przesyłki od Ciebie otrzymasz od nas odpowiedź.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na towar pełnowartościowy, a w przypadku gdyby te czynności nie były możliwe lub koszt byłby zbyt duży zostanie zwrócona Tobie równowartość ceny towaru.
Zawsze staramy się rozwiązać reklamację w sposób korzystny dla Ciebie, ponieważ zależy nam na pełnej satysfakcji klientów z zakupionych towarów.