POMOC - główne tematy:
 
I. ZANIM KUPISZ - Wszystko, co warto wiedzieć przed złożeniem zamówienia 
 
Rozmiary
Rita Caro stosuje europejską rozmiarówkę, która odpowiada prawdziwym rozmiarom stosowanym przez producentów w Unii Europejskiej. Nie mamy nic wspólnego i zdecydowanie odcinamy się od zaniżonych rozmiarów oraz tzw. rozmiarów uniwersalnych.
WAŻNE! - Przed wyborem rozmiaru KONIECZNIE zmierz się i porównaj wyniki z tabelą rozmiarową. Nie wybieraj z przyzwyczajenia, zawsze sprawdź! 
Rozmiary są właściwe dla wszystkich produktów Rita Caro. Jeśli dany rozmiar jest dla Ciebie dobry masz pewność, że inne ubrania marki Rita Caro w tym rozmiarze również będą pasowały.
 
Zakupy bez rejestracji/Rejestracja
Aby złożyć zamówienie nie trzeba się rejestrować ani zakładać konta. Natomiast jest kilka powodów dla których warto to zrobić:
- masz pełen wgląd w historię zamówień
- nie musisz za każdym razem podawać swoich danych
- będziesz na bieżąco informowana o wszelkich okazjach cenowych
- będziesz mogła w przyszłości dołączyć do klientów VIP
Aby zarejestrować się w sklepie należy kliknąć w link ZAŁÓŻ KONTO w prawym górnym rogu (tuż nad wyszukiwarką), następnie wypełnij formularz rejestracyjny i kliknij WYŚLIJ. Podany w formularzu adres email oraz hasło będą służyły do logowania się podczas kolejnych wizyt lub zakupów.
 
Logowanie
Aby zalogować się na swoje konto należy kliknąć w link ZALOGUJ w prawym górnym rogu (tuż nad wyszukiwarką). Zostaniesz przeniesiona na stronę, gdzie należy podać adres email oraz hasło przypisanych do Twojego konta. Należy wypełnić pola i kliknąć przycisk „ZALOGUJ” lub przycisk „ENTER” na klawiaturze.
 
Przypomnienie hasła
Jeśli utraciłaś swoje hasło i chcesz się zalogować to należy kliknąć w link ZALOGUJ w prawym górnym rogu (tuż nad wyszukiwarką). Na wyświetlonej stronie  w sekcji  NIE PAMIĘTASZ HASŁA? wpisać adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do strony na której można ustawić nowe hasło.
 
Koszyk
Do koszyka możesz włożyć wszystkie produkty, którymi jesteś zainteresowana. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza, że musisz go kupić. Każdy produkt można po prostu usunąć aż do całkowitego opróżnienia koszyka. Zamówienie jest składane dopiero po ostatecznym potwierdzeniu, po wybraniu sposoby zapłaty i wysyłki oraz podaniu danych do wysyłki - jeśli kupujesz bez rejestracji. W koszyku możesz podać kod rabatowy, jeśli taki masz. Brak kodu rabatowego nie wpływa na możliwość złożenia zamówienia i jego realizację.
 
Dostępność produktów
Wszystkie dostępne produkty są „od ręki” na magazynie i są gotowe do wysyłki. Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) zawsze na nasz koszt. Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku, w dni robocze.
Jeśli dany rozmiar jest obecnie niedostępny (ikona jest przekreślona i na szaro) z chęcią powiadomimy Cię gdy znów wróci na magazyn. Wystarczy, że klikniesz na ikonkę brakującego rozmiaru. Zostanie otwarte okno z krótkim formularzem. Podaj swoje imię, mail lub telefon a powiadomimy Cię jak tylko interesujący Cię rozmiar będzie znów na magazynie.
 
Nie ma mojego rozmiaru, a chcę go zamówić
Jeśli rozmiar, który Cię interesuje jest niedostępny (jest przekreślony i zaznaczony na szaro) kliknij na jego ikonkę a otworzy się okienko, gdzie będziesz mogła napisać do nas przypomnienie. W momencie dodania tego rozmiaru otrzymasz od nas maila z informacją o jego dostępności. 
Możesz także napisać maila z zamówieniem. 
 
Czas realizacji – może być nawet krótszy niż 24h
Wszystkie dostępne produkty są na magazynie gotowe do wysyłki. Czas realizacji zależy więc wyłącznie od wybranej formy płatności. Możesz mieć u siebie zamówione ubranie w czasie krótszym niż 24h. Jak to zrobić? Wystarczy złożyć zamówienie przed 12 pn-cz (lub w piątek z dopłatą za dostawę w sobotę) i opłacić w Idea banku (przelew wewnętrzny) lub poprzez płatności PayU.
Wszystkie złożone i opłacone zamówienia przed godziną 12 są wysyłane tego samego dnia (dni robocze, od poniedziałku do piątku).
 
Jak szybko wysyłany jest towar?
Towar wysyłamy najszybciej jak się da. Wszystkie dostępne towary w sklepie są na magazynie. Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 12 są wysyłane tego samego dnia z dostawą następnego dnia roboczego u Klienta. Przy wyborze płatności on-line przesyłka może być u Ciebie nawet w czasie krótszym niż 24h.
 
Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?
Do godziny 12 w dni robocze. 
 
Czy mogę zapłacić za zamówienie tradycyjnym przelewem?
Tak, bez problemu. Przy wyborze tej opcji płatności otrzymasz od nas nr konta w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Konto firmowe prowadzone jest w Idea Banku.
 
II. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
powrót na górę strony

Zamówienie możesz złożyć:
1. samodzielnie poprzez koszyk w sklepie
2. telefonicznie poprzez Biuro Obsługi Klienta pod numerem 793-397-201 pn-pt. 9-15
3. poprzez mail pod adresem: bok@ritacaro.pl 
Wszystkie zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub dni wolne są realizowane pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym.
 
1. Składanie zamówienia poprzez koszyk w sklepie, krok po kroku:
1. Dodaj produkt, który chcesz kupić do koszyka klikając przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”
2. Pojawi się okno z informacją, że wybrany produkt został dodany do koszyka. Możesz wybrać czy powrócić do dalszych zakupów czy przejść do kasy klikając w odpowiedni przycisk.
3. Na stronie koszyka będziesz widziała wszystkie produkty, które chcesz kupić wraz z ceną, rozmiarem, ilością i wartością. Zawsze możesz usunąć dany produkt z koszyka używając przycisku „usuń”. Możesz także zmieniać ilość, wartość zakupów będzie aktualizowana automatycznie.
4. Jeśli posiadasz kupon rabatowy z kodem możesz go podać wpisując kod w pole (Brak kodu rabatowego zupełnie nie przeszkadza w normalnych zakupach)
5. Koniecznie upewnij się, że wybrałaś taki rozmiar jaki chciałaś i dopiero wtedy kliknij „PRZEJDŹ DO KASY”
6. Wybierz sposób płatności
7. Wszystkie zamówienia wysyłamy kurierem DPD na nasz koszt. W tym miejscu możesz wybrać opcję dostawy w sobotę, lub pobranie. Obie opcje są dodatkowo płatne (ich koszt będzie podany obok danej opcji). Następnie kliknij „KONTYNUUJ”
8. Podaj swoje dane oraz adres dostawy, adres e-mail i nr telefonu do kontaktu. 
9. Po upewnieniu się, że wszystkie dane do dostawy są prawidłowe złóż zamówienie klikając w przycisk „ZAMÓW” . Dopiero teraz zamówienie zostało złożone i trafia do realizacji.
10. Po kliknięciu w przycisk „ZAMÓW” pojawi się ekran z podziękowaniem za złożenie zamówienia oraz jego podsumowaniem. Na podany podczas zamawiania adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji oraz zawierającą wszystkie szczegóły.
 
2. Składanie zamówienia telefonicznego:
1. Zadzwoń pod numer 793-397-201
2. Obsługa poprosi Cię o podanie modelu, który chcesz kupić oraz rozmiaru
3. Następnie poprosimy Cię o dane do wysyłki adres e-mail i nr telefonu do ewentualnego kontaktu w sprawie realizacji zamówienia oraz o wybór opcji płatności (uwaga – przy zamówieniu telefonicznym nie ma możliwości zapłaty przez płatności PayU)
4. Poprosimy Cię także o potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Po otrzymaniu informacji przystępujemy do realizacji.
 
3. Składanie zamówienia mailowego:
1. Napisz maila pod adres: bok@ritacaro.pl z podając: model, rozmiar i liczbę sztuk zamawianych ubrań
2. Podaj także adres do doręczenia przesyłki, nr telefonu do ewentualnego kontaktu w sprawie realizacji zamówienia. Zamówienia mailowe zawsze potwierdzamy telefonicznie. Podaj także wybraną opcję płatności (uwaga – przy zamówieniu mailowym nie ma możliwości zapłaty przez płatności PayU)
3. Koniecznie w mailu umieść treść: Zapoznałem się i akceptuję Regulamin i Politykę Prywatności Rita Caro. Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zamówienia (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997) 
4. Po potwierdzeniu telefonicznym zamówienia przechodzimy do jego realizacji
 
Dostępne formy płatności
W sklepie internetowym Rita Caro obsługujemy następujące formy płatności:
1. Płatność zwykłym przelewem (Ty zlecasz przelew na wskazany rachunek ze swojego konta)
2. Płatność poprzez operatora płatności PayU umożliwiającą założenie własnego konta i obsługę transakcji zawsze poprzez to konto. Operator obsługuje większość banków w Polsce (lista obsługiwanych banków) oraz płatności kartą kredytową. Wybierając tę formę płatności po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz od razu i automatycznie przeniesiona na stronę obsługi płatności.
3. Płatność poprzez Pocztę Polską przekazem na konto
4. Płatność bezpośrednio kurierowi przy odbiorze przesyłki 
5. Płatność kartą kredytową poprzez operatora PayU
Formę płatności wybierasz podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
Przy zamówieniach telefonicznych i mailowych nie ma możliwości zapłaty poprzez operatora PayU.
 
Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie? (Dotyczy opcji: Przelew tradycyjny)
Standardowo masz 3 dni robocze na opłacenie zamówienia. Jeśli potrzebujesz więcej czasu KONIECZNIE skontaktuj się z nami, gdyż po tym czasie zamówienie jest anulowane. Przed ostatecznym anulowaniem zamówienia każdorazowo próbujemy nawiązać kontakt (e-mail, telefon) aby upewnić się, czy pieniądze nie są w drodze. Przykładowo: jeśli złożysz zamówienie w piątek to termin płatności mija w środę (sobota i niedziela nie są dniami roboczymi).
 
Dane do wpłaty:
Rita Caro 
Lęborska 42a
83-340 Sierakowice
Nr konta: 43 1950 0001 2006 0722 5051 0002 
Idea Bank
Tytuł przelewu: Nr zamówienia (a jeśli dane wysyłającego przelew są różne od danych składającego  zamówienie także Imię i Nazwisko osoby na którą jest zamówienie)
UWAGA – brak numeru zamówienia w tytule przelewu może uniemożliwić lub opóźnić realizację zamówienia
 
Obciążenie karty przy płatności kartą
Pozytywna autoryzacja karty oznacza przelanie pieniędzy na konto sklepu i zapłatę za towar.
 
Warunki dostawy
Wszystkie standardowe przesyłki doręcza kurier DPD zawsze na nasz koszt (na terenie Polski). Tylko na specjalne życzenie i po uzgodnieniu paczkę możemy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy. 
 
Koszty dostawy
Wszystkie standardowe przesyłki wysyłamy za darmo (na terenie Polski). Darmowa dostawa obejmuje przesyłki kurierskie DPD doręczane od poniedziałku do piątku oraz opłacone z góry (przelew przedpłata, płatności PayU, przekaz pocztowy). Wyłącznie opcja Pobranie (płatność przy odbiorze) jest dodatkowo płatna: 15zł
 
Mam kod rabatowy. Gdzie go podać?
Otrzymany kod rabatowy wpisuj na stronie Koszyka. Rabat naliczy się automatycznie. 
 
Nie mam kodu rabatowego, a w koszyku jest takie pole, czy to coś przeszkadza?
Można spokojnie złożyć zamówienie nie podając żadnego kodu, pozostawiając puste pole do wprowadzenia kodu rabatowego. Brak kodu w żaden sposób nie wpływa na realizację zamówienia. Kody przyznawane są indywidualnie lub podczas akcji promocyjnych.
 
Czy wysyłacie za granicę?
Sklep Rita Caro wysyła towary na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Po specjalnych ustaleniach i na wyraźne zyczenie klienta możemy ewentualnie wysłać towary także za granicę. Zastrzegamy sobie jednak prawo odmowy wysyłki poza granice RP. Przed złożeniem zamówienia KONIECZNIE prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki. W przypadku ewentualnej wysyłki za granicę klient pokrywa całość kosztów przesyłki (nie obowiązuje Darmowa Dostawa), koszt będzie zgodny z teryfą kuriera DPD. Nie ma także możliwości płatności przy odbiorze. Możliwa jest jedynie wpłata na konto tradycyjnym przelewem (nie obsługujemy PayPal).
 
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Podczas realizacji Twojego zamówienia zawsze wiesz co się z nim dzieje. Jeśli założyłaś konto kolejne statusy realizacji będą widoczne w zakładce Moje konto. Jeśli zrobiłaś zakupy bez rejestracji, telefonicznie lub mailowo to nie zaśmiecamy dodatkowo Twojej skrzynki informacjami o skompletowaniu i zapakowaniu zamówienia. Maila z informacją otrzymujesz w dniu wysyłki wraz z podanym numerem listu przewozowego. Przesyłkę możesz śledzić na stronie kuriera DPD.
 
Czy mogę połączyć dwa (lub więcej) moje zamówienia?
Jak najbardziej można połączyć dwa lub więcej zamówień w jedno. Prosimy o kontakt z działem obsługi w tej sprawie. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.
 
Czy mogę ustalić czas wysyłki zamówienia (odłożyć wysyłkę na późniejszy termin)?
Tak, wystarczy napisać w Uwagach do zamówienia kiedy mamy wysłać zamówienie lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w tej sprawie. Pamiętaj, że zmiana terminu wysyłki jest możliwa tylko do momentu wydania paczki kurierowi. 
 
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Dopóki towar nie zostanie wysłany możesz zmieniać swoje zamówienie. Zmian można dokonywać tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Obsługa pokieruje dalszą procedurą.
 
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować dopóki nie zostanie wysłane. Zamówienia realizujemy bardzo szybko, także jeśli chcesz z jakichkolwiek powodów anulować swoje zamówienie zrób to jak najszybciej. Aby anulować zamówienie należy skontaktować się z nami mailowo: bok@ritacaro.pl lub telefonicznie: 793-397-201 (Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15), podając nr zamówienia oraz dane osoby zamawiającej. To wszystko. Anulowanie zamówienia potwierdzimy mailowo wysyłając wiadomość na podany w zamówieniu adres e-mail.
 
III. PRZESYŁKA W DRODZE
powrót na górę strony
 
Gdzie mogę śledzić moją przeyłkę?
Przesyłkę możesz śledzić na stronie kuriera DPD: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18
 
Odbiór przesyłki
Przesyłki doręczane są standardowo od poniedziałku do piątku oraz w soboty (uwaga – Dostawa w Sobotę jest dodatkowo płatną opcją i należy ją specjalnie wybrać podczas składania zamówienia). Przesyłki wysyłane są opcji DPD Standard Classic: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=1&ID=2&Mark=1&Go=3
Przesyłka doręczana jest dwukrotnie. Po każdym doręczeniu powinno zostać zostawione awizo. Często jednak nie ma możliwości zostawienia awizo lub awizo zaginie. Dlatego w dniu przesyłki wysyłamy do Ciebie maila abyś spodziewała się doręczenia następnego dnia roboczego. Godzinę doręczenia może ustalić wyłącznie adresat po uprzednim kontakcie z kurierem. Kontakt z DPD, i wybór właściwego oddziału znajduje się na stronie kuriera: www.dpd.com.pl  Sklep Rita Caro nie ma wpływu na działalność firmy kurierskiej, nie możemy zatem umawiać godzin odbioru ani określać kiedy dokładnie kurier dostarczy paczkę.
 
Czy mogę podać dwa różne adresy do doręczenia (gdyby np. nie było mnie w domu)?
Niestety nie ma możliwości podawania dwóch adresów do doręczenia – na przykład na wypadek nieskutecznego doręczenia na pierwszy adres kurier nie będzie próbować pod innym adresem. Nie ma także możliwości rozbijania zamówienia na części – np. jedna sukienka na jeden adres, a druga sukienka na inny. W takim przypadku trzeba złożyć osobne zamówienia.
 
Nie zdążyłam odebrać paczki, co robić?
Prosimy o kontakt w tej sprawie. Przesyłka wróci do nas i zostanie ponownie wysłana. Niestety klient zostanie obciążony kosztami nieodebrania paczki i ponownego jej nadania. Celowo w dniu nadania przesyłki wysyłamy informację o jej nadaniu wraz z numerem listu przewozowego abyś wiedziała, że następnego dnia roboczego przesyłka będzie doręczana. Często klientki zamawiają przesyłki na adres swojej pracy.
 
Dostałam coś innego niż zamówiłam, co mam zrobić?
Jeśli w przesyłce znajduje się nie ten towar, który zamówiłaś prosimy o kontakt w tej sprawie. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać problem.
 
Paczka nie dotarła a minęło już kilka dni od jej nadania, co robić?
Jeśli otrzymałaś e-maila z informacją o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego, minęło 3 dni robocze i paczki nie ma u Ciebie prosimy o niezwłoczny kontakt z kurierem DPD w celu wyjaśnienia. Numer infolinii oraz numery do poszczególnych oddziałów znajdują się na stronie: www.dpd.com.pl Jeśli interwencja u kuriera nie dała rezultatu prosimy o kontakt z nami.
 
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową przez Internet.
 
Skąd będę wiedziała, że zamówienie zostało do mnie wysłane?
W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz od nas specjalnego maila z potwierdzeniem nadania paczki. W mailu będzie również podany numer listu przewozowego oraz link do strony monitorującej przesyłki. Dodatkowo, dla pewności, otrzymasz od nas sms z tymi samymi informacjami. Będziesz mogła oczekiwać kuriera następnego dnia roboczego.
 
Jak szybko kurier dostarcza przesyłkę?
Korzystamy z usług firmy DPD – opcja Standard Classic, która gwarantuje dostawę następnego dnia po nadaniu (dni robocze) oraz dwie próby doręczenia. 
 
Kurier dostarczał paczkę, a mnie nie było w domu. Czy powinnam coś zrobić?
Kurier będzie dostarczał paczkę drugi raz. Aby ułatwić sobie odbiór i aby sytuacja się nie powtórzyła proponujemy kontakt z infolinią kuriera: link i doprecyzowanie dnia dostawy. Dobrym rozwiązaniem jest także podawanie adresu dostawy do pracy.
 
 
IV. PO ODBIORZE PRZESYŁKI
powrót na górę strony
 
W jakich godzinach pracuje Biuro Obsługi Klienta?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00. W tym czasie również odpisujemy na maile.
 
Co powinno znajdować się w przesyłce?
Oprócz zamawianego towaru w paczce zawsze będzie dokument księgowy potwierdzający dokonanie zakupu oraz formularz Wymiany/Zwrotu towaru wraz z pełną informacją o terminach i procedurze. W paczce mogą znaleźć się także kupony rabatowe, gratisy lub upominek (w zależności od trwającej akcji promocyjnej).
 
Historia zamówień – gdzie ją mogę znaleźć?
Jeśli zdecydowałaś się założyć konto w sklepie Rita Caro pełna historia Twoich zamówień będzie zawsze dostępna po zalogowaniu się na konto. Będziesz mogła sprawdzić kiedy dokonałaś zakupu i na jakie kwoty. Dodatkowo będziesz mogła zostać członkiem VIP w przyszłości. Niestety bez aktywnego konta w sklepie nie ma możliwości przechowywania historii Twoich zamówień. 
 
Jak wymienić towar na inny (np. rozmiar)?
Masz 14 dni na dokonanie zamiany. UWAGA – wymiana jest możliwa tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu i zarezerwowaniem właściwego modelu czy rozmiaru.
Wypełnij formularz wymiany/zwrotu zaznaczając opcję WYMIANA i uzupełniając odpowiednie pola. Koniecznie się podpisz.
Zapakuj produkt upewniając się, że ma kompletne ometkowanie i oplombowanie, prawidłowo zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem w transporcie. Nie zapomnij zapakować formularza.
Wysyłkę prosimy kierować na adres:
RITA CARO – wymiana, ul. Lęborska 42a, 83-340 Sierakowice
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i poprzez Paczkomaty InPost, pod podanym adresem nie ma możliwości osobistego zwrotu lub wymiany.  Jeśli posiadasz kartę VIP to my przyślemy naszego kuriera po przesyłkę. Po otrzymaniu przesyłki od Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego dokonamy wymiany na podany wcześniej model i rozmiar i wyślemy przesyłkę na nasz koszt.
Jeśli chesz oddać towar, a nie wymienić na inny, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana i zwrot to zupełnie inne procedury.
 
Jak dokonać zwrotu towaru?
Masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki aby dokonać zwrotu towaru, bez podania żadnego powodu. Zgodnie z polskim prawem zwrotowi mogą podlegać towary w stanie niezmienionym. Przymierzanie nie powoduje naruszenia stanu towaru. Prosimy zadbać o bezpieczeństwo przesyłki, tak aby nie uszkodziła się w transporcie – oryginalne opakowanie dobrze spełnia tę rolę. Aby dopełnić formalności należy do przesyłki załączyć wypełniony formularz wymiany/zwrotu, który jest przesyłany wraz z towarem oraz oryginał rachunku. Pamiętaj aby zaznaczyć opcję ZWROT i koniecznie podpisz się. Pieniądze zwracane są na podany nr rachunku w ciągu 5 dni roboczych. Regulamin opisuje pełną procedurę zwrotów i wyłącznie jego treść jest obowiązująca i wiążąca.
Wysyłkę prosimy kierować na adres:
RITA CARO – zwroty, ul. Lęborska 42a, 83-340 Sierakowice
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i poprzez Paczkomaty InPost, pod podanym adresem nie ma możliwości osobistego zwrotu lub wymiany. 
 
Chcę złożyć reklamację
Na wszystkie zakupione towary przysługują tobie uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową (przeczytaj Regulamin).
Postępowanie reklamacyjne nie pokrywa się z możliwością zwrotu bez podania przyczyny. Jest to zupełnie inna procedura (przeczytaj o Zwrocie towaru).
Reklamacja Krok po kroku:
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij zgodnie z instrukcją Formularz Reklamacji. Pamiętaj o podpisaniu się i dobrym opisaniu przyczyn reklamacji – ułatwi i skróci to całą procedurę.
2. Wyślij wypełniony formularz oraz reklamowany towar na adres:
Rita Caro – Reklamacje
ul. Lęborska 42a, 83-340 Sierakowice
Dla przyspieszenia procedury możesz wysłać formularz również mailem, ale prawomocny jest tylko formularz oryginalny, przesłany pocztą tradycyjną wraz z towarem.
Pamiętaj także o dobrym zabezpieczeniu przesyłki. Nie wysyłaj przesyłki za pobraniem ani do Paczkomatu, gdyż nie mamy możliwości odbioru takiej przesyłki.
3. W ciągu 14 dni od odbioru przesyłki od Ciebie otrzymasz od nas odpowiedź.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji wadliwy towar zostanie naprawiony lub wymieniony na towar pełnowartościowy, a w przypadku gdyby te czynności nie były możliwe lub koszt byłby zbyt duży zostanie zwrócona Tobie równowartość ceny towaru. Zawsze staramy się rozwiązać reklamację w sposób korzystny dla Ciebie, ponieważ zależy nam na pełnej satysfakcji klientów z zakupionych towarów.
 
Co mam zrobić jeśli przesyłka przyszła uszkodzona?
Jeśli wygląd przesyłki wzbudza wątpliwości, jest ona uszkodzona, otwarta, wygnieciona należy spisać protokół szkody z kurierem. Dodatkowo zawsze warto wykonać zdjęcia uszkodzonej przesyłki. Przesyłka zostaje u adresata.
Jeśli przy odbiorze uszkodzonej przesyłki nie został spisany protokół szkody należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem +48 22 577 55 55 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody.
UWAGA! Aby móc skutecznie dochodzić swoich praw w firmie kurierskiej w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie konieczne jest spisanie protokołu szkody. Sklep Rita Caro.pl nie ponosi odpowiedzialności za działanie firm kurierskich, jednak zawsze dołożymy wszelkich starań i pomożemy rozwiązać problem. Prosimy o kontakt z BOK: bok@ritacaro.pl